Project Management Edificació i Urbanisme. Arquitectura Tècnica. Legalitzacions d'Activitats.Gestió Integral de Projectes i Construccions. Tramitació de Cèdules d' habitabilitat i Certificats d'Eficiencia Energètica. Informes i Peritatges.Taxacions i valoracions. Project Monitoring

dimarts, 17 de maig del 2011

ENGINYOSA MESURA DE PROTECCIÓ EN UNA OBRA: AMPOLLES DE PLÀSTIC VERSUS TAPS DE SEGURETAT

Passejant l'altre dia pel carrer, em va cridar l'atenció la solució que van adoptar en aquesta obra, per evitar els riscos derivats de tenir barres d'acer sense protecció mentres es finalitza  la construcció.


Col.locar una ampolla d'aigua de plàstic en cadascuna de les barres d'acer. Si jo fos el coordinador de seguretat d'aquesta obra, possiblement, em dirigiria al responsable d'obra i li comentaria que al mercat existeixen peces especials per a aquest propòsit (taps de seguretat, adjunt una foto seguidament), però he de reconèixer que, aquestes ampolles d'aigua de plàstic, estan complint la mateixa finalitat que els taps de seguretat, és més m'atreviria a dir que fins tot millor, ja que entenc que poden ser més visibles, més dicifiles que caiguin i a més no oblidem, mitjançant aquest acte complim el criteri de RECICLATGE, tan de moda actualment, donem una segona oportunitat a aquestes ampolles, abans que siguin destruïdes per tornar una altra vegada al cicle dels plàstics. Per tot això no vui caure en la crítica fàcil, esport nacional del nostre país, en canvi em queda el sentiment de felicitació cap a la persona promotora d'aquesta idea. (a més el cost és "0,00 €")       





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada