Tasca bàsica d'un Project Manager és definir l'equip necessari per desenvolupar correctament les previsions del projecte establert. En aquest equip s'ha de determinar la categoria professional així com el seu grau d'experiència, funció a exercir i temps de dedicació. També forma part del disseny d'estratègia les interrelacions entre els diferents agents i organismes que han de participar en la missió.
Arquitectura Tècnica. Project Management Edificació i Urbanisme. Gestió Integral de Projectes i Construccions
PORTADA INICIAL .......... Accede a mi Blog en español .......... Accedeix a la nostra web KERJA FACTORY
Project Management Edificació i Urbanisme. Arquitectura Tècnica. Legalitzacions d'Activitats.Gestió Integral de Projectes i Construccions. Tramitació de Cèdules d' habitabilitat i Certificats d'Eficiencia Energètica. Informes i Peritatges.Taxacions i valoracions. Project Monitoring
dilluns, 21 de març del 2011
Project Management :Formació d'un equip pluridisciplinar
Etiquetas:
Article: PROJECT MANAGEMENT
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada